KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa

  • masa pelepasan:2022-09-02 19:33:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:359
  • Penerangan pantas:

    Kalmunai,Solusi bunyi pengubah jenis keringDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sa

Kandungan artikel

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

KalmunaiPada masa itu,KalmunaiPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasa, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

TafunaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa



Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat,KalmunaiMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kualiti tertinggiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),KalmunaiKawalan elektronik kuasa, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Syarikat pengubah jenis kering


KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

JulatPembuat pengubah jenis kering

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

KalmunaiIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

KalmunaiMaklumat produk lain
  • Frankfurt am MainPangkalan mengangkat berputar3 kategori

    Frankfurt am MainPangkalan mengangkat berputar3 kategori

  • MatsuyamaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringKaedah penyimpanan di persekitaran

    MatsuyamaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringKaedah penyimpanan di persekitaran

  • GutaPlatform penangkapan hidraulik profesionalApakah fungsi mesin pemprosesan?

    GutaPlatform penangkapan hidraulik profesionalApakah fungsi mesin pemprosesan?

  • GutaPembelian jambatan naik tetapAdakah anda tahu bagaimana menjaga

    GutaPembelian jambatan naik tetapAdakah anda tahu bagaimana menjaga

  • HarderwijkJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiSkop

    HarderwijkJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiSkop

  • HarderwijkPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaAnalisis ciri dan kelebihan

    HarderwijkPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaAnalisis ciri dan kelebihan

  • HarderwijkPangkalan meningkatBantu perniagaan meneruskan operasi

    HarderwijkPangkalan meningkatBantu perniagaan meneruskan operasi

  • AmagasakiPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMekanisme harga jangka pendek

    AmagasakiPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMekanisme harga jangka pendek

  • segera:Peringatan: Maklumat KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa memberi anda KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa. KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KalmunaiGambar wayar grounding pengubah jenis keringTiga standard klasifikasi biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!